Oprykningen glippede

I weekenden var der match i Danmarksturneringen og efter lørdagens matcher og resultater stod Sindal med en gylden mulighed for direkte oprykning til 3. division – alt hvad der skulle til var en delt match i Ørnehøj.

I lørdagens kampe lykkedes det vores to herrehold at hive sikre sejre hjem. 1. holdet vandt 11 – 1 over Dronninglund og vores 2. hold vandt 9 – 3 over Øland – Damerne tabte desvære deres kamp med 7 – 2 til Hjørring.
Da Ørnehøj tabte 12 – 0 i Hvide Klit var der lagt op til en spændende dyst på Ørnehøjs smukke bane om oprykningen til 3. division. Sindal kunne med en delt match sikre sig oprykningen, men desværre løb den mulighed ud som dagen skred frem – og det hele endte med et nederlag på 7 – 5 til Ørnehøj hvilket sikrer Ørnehøj oprykning til 3. division – tillykke til Ørnehøj, men vi kan være stolte i Sindal – vi havde chancen og var med lige til det sidste.

Vores 2. hold som var en tur i Hals – mødte overmagten og tabte 12 – 0 – Hals har et utroligt stærkt hold i kval-rækken og de er gået ubesejret gennem sæsonen, så stort tillykke til Hals – der sikrede sig mulighed for oprykning til 5. division.

Vores damer var i Sæby og også her mødte de overmagten – Sæbys damer er bare en stærk modstander og det blev da også til et klart nederlag på 9 – 0.

Nu er Danmarksturneringen over for i år – det har været en god sæson og vi har spillet med om oprykning – lad os håbe de gode takter fortsætter i 2019 🙂