PINK CUP i Sindal Golf Klub

Lørdag den 11. maj blev der afholdt en turnering – kaldet PINK CUP – i Sindal Golf Klub til støtte for Kræftens Bekæmpelse. Turneringen er lavet i samarbejde med Kræftens Bekæmpelse, hvis sponsorer stiller gevinster til rådighed. Lokalt var arrangementet endvidere støttet med præmier fra SuperBrugsen, Sindal Apotek, Rath med blomster, Matas og Frisør Villy.

Turneringen fik et fint forløb i tørvejr og solskin, men med en kold skarp vind. Og humøret var højt hele vejen rundt.

Hver spiller betalte kr. 150,- for at deltage, og dette beløb går ubeskåret til Kræftens Bekæmpelse. Turneringen, der lokalt var arrangeret af Ane Marie Ovesen, Ulla Kirk og Annemarie Johansen, gav i alt et overskud til Kræftens Bekæmpelse på ca. kr. 12.000.

Der var præmier til de bedste i henholdsvis herre – og damerækkerne, nærmest hullet på banens hul 2, 8, 11 og 16 samt endelig længste drive på banens lange hul 5.

Vinderne blev:

HERRE A: Nr. 1 Rene Pedersen med 45 point, nr. 2 Daniel Jensen med 43 point, nr. 3 Thomas Rædkjær Pedersen med 37 point, nr. 4 Henrik Thomsen med 35 point og nr. 5 Brian Brasholt med 34 point.

HERRE B: Nr. 1 Ellis Kjærsgaard med 45 point, nr. 2 Jørn Rotbøll med 34 point, nr. 3 Gunnar Buchhave med 34 point, nr. 4 Ole David Jensen med 32 point og nr. 5 Otto Nielsen med 31 point.

DAME A: Nr. 1 Kirsten H. Christensen med 32 point, nr. 2 Inger Mose med 32 point, nr. 3 Hanne Svendsen med 31 point, nr. 4 Lisbet Kveiborg med 31 point og nr. 5 Jonna Barkholt med 29 point.

DAME B: Nr. 1 Lisbet Christensen med 40 point, nr. 2 Helle Hove med 35 point, nr. 3 Sus Rokkjær med 34 point, nr. 4 Rita Pedersen med 32 point og nr. 5 Marie Rotbøll med 30 point.

NÆRMEST hul 2 blev Lisbet Kveiborg med en afstand på 1,62 m, hul 8 blev vundet af Lars Haugaard Andersen med en afstand på 10,02 m, hul 11 blev vundet af Ane Marie Ovesen med en afstand på 14,55 m og endelig blev hul 16 vundet af Rene Pedersen med en afstand på 1,64 m.

LÆNGSTE DRIVE på hul 5 blev hos herrerne vundet af Casper Svendsen og hos damerne af Ulla Jensen.

Dagen blev afsluttet med en tak til alle deltagere samt dagens sponsorer for støtten. Og helt som traditionen foreskriver blev der råbt et trefoldigt Hurra for Sindal Golf Klub.