Regler for brug af faciliteter i perioden til den 10. maj

Ophold på klubbens område for personer uden planer om spil eller træning er ikke tilladt.

Regler for spil på banen.

1. Privat spil kan foregå i op til fire-bolde. Afstand på mindst ti minutter mellem bolde.
  2. Spil på banen foregår blandt spillere fra samme husstand eller med faste spillemakkere.
  3. Medlemmer og greenfeegæster kan spille. Der anbefales separat transport til golfbanen for spillere fra forskellige husstande.
  4. Hold minimum to meters afstand til andre golfspillere.
  5. Ankomst til golfbanen sker tidligst ti minutter før reserveret starttid eller umiddelbart før opvarmning på træningsfaciliteterne i forbindelse med spil. Spillerne kører hjem umiddelbart efter afsluttet spil.
  6. Klubbens medlemmer må ikke benytte touch screen i klubhuset, men bruge scorekort fra starterhuset eller elektronisk scorekort.
  7. Borde og bænke på terrassen og på banen må ikke benyttes. Toiletter i klubhus kan dog benyttes.
  8. Flaget forbliver i hullet og må ikke berøres.
  9. Banemateriel river, boldvaskere og klubbens trolleys må ikke benyttes.
  10. Vandhaner på banen er lukket. Tag vand med hjemmefra, da klubhuset er lukket.
  11. Affaldsspande og bænke må ikke benyttes.
  12. Klubhuset er lukket. Betaling af greenfee foregår dog i klubhuset – max 1 person ad gangen. Toilet i klubhus kan benyttes.