Så har der været kampe i Danmarksturneringen

I weekenden har Sindal Golfklubs elitehold været i kamp – på både udebane og hjemmebane.

Lørdag mødte vores 1. hold Brønderslev i Brønderslev og det blev desværre til et nederlag på 10 – 2. Vores 2. hold var en tur i Blokhus og her blev til en sejr på 9 -3 og vores 3. hold var i Hirtshals hvor det blev til en øretæve på 12 – 0.

Søndag var der hjemmekamp for vores 1. hold som mødte Hals – det blev til en sejr på 8,5 – 3,5 – Vores 2. hold var i Aabybro og her blev det desvære til et nederlag på 8 – 4 – men vi fører stadig puljen. 3. holdet var i Løkken hvor det endnu en gang blev en øretæve på 12 – 0.

Vi er nu i den uheldige situation at vores 1. hold ligger til nedrykning til 5. division og vores 2. hold ligger til oprykning til 5. division – så vi er afhængige af at resultaterne i de sidste 2 kampe virkelig flasker sig for vores hold – så vi næste år kan have et hold i 4. division og et i 5. division – men det kræver sejre og held.

Næste kampe for vores hold er i weekenden den 13. – 14. august.