Så skete det endelig igen!

Den 30. juli havde Sindal Golf Klub bl. a. besøg af Henning Horsbøl fra Rold Skov Golfklub. Og Henning lavede det ultimative slag på banens hul 16, idet han slog bolden over søen og på greeen og direkte i hul. Det første hole in one i nøjagtigt 2 år, idet det forrige hole in one blev lavet den 29. juli 2016.

Henning blev selvfølgelig behørigt belønnet og fejret af alle tilstedeværende (men fotografen havde fri, så desværre intet billede).

For at sætte bedriften i relief kan det nævnes, at der som minimum spilles 10.000 runder golf på klubbens bane hvert år. Og det vil sige, at der i løbet af 2 år er min. 20.000 slag fra teestedet på hul 16, der har forsøgt at sende bolden direkte i hul. Uden at det er lykkedes. Mange er kommet tæt på, men Henning Horsbøl kom ikke bare tæt på – nej han sendte bolden direkte i hul! Sindal Golf Klub siger mange gange tillykke til Henning.

Klubbens hul 16 er et par 3 hul på 131 meter fra gul tee.