Sindal Golf Klub har afholdt den årlige sponsormatch

Søndag den 03. september havde Sindal Golf Klub inviteret alle klubbens sponsorer til den årlige match.    70 forventningsfulde personer tilmeldte sig matchen, og der var ingen som blev skuffede. Banen stod kniv skarpt, og vejret indbød til perfekt golf, hvilket også udmøntede sig i mange flotte scorer. Dagen blev indledt med en dejlig morgenbuffet, hvorunder klubbens formand Niels P. Konnerup bød velkommen og fortalte lidt om klubbens aktiviteter og planer, blandt andet om opførelse af nyt klublokale som skal indeholde bade- og omklædningsfaciliteter og samt nye lokaler til klubbens golfshop, et projekt som forventes opstartet medio oktober. Han afsluttede med at takke alle sponsorerne for deres velvillige indstilling til golfklubben. Sluttelig orienterede klubbens sponsorformand Torsten G. Christensen om turneringsformen samt øvrige praktiske forhold for dagens match.

Efter matchen var der er kold forfriskning på terrassen, inden deltagerne gik indendørs for at indtage dagens lækre 3 retters buffet sponsoreret af Martin Kok, Sindal. Carlsberg sørgede for lidt til ganen under middagen – er stor tak til begge sponsorer. Som afslutning på dagen blev der udleveret præmier til de dygtige/heldige vindere. Nærmest flaget på alle par 3 huller blev: Thomas Mortensen, Hans Gravgaard, Anders Molin og Lars Haugaard Andersen. En særlig lykønskning til Hans Gravgaard som på hul 8 lavede det perfekte golfslag, som udmøntede sig i en ”hole in one”. Dette udløste blandt andet en flaske wisky som Hans flittigt delte ud blandt deltagerne i matchen – stort tillykke Hans.

Der var ligeledes præmier til de 5 bedst placerede 2 mands hold, og der var mange flotte scores, da der var tale om en ”best ball” hvilket vil sige at holdets bedste score på hvert hold er tællende, og det gav følgende vindere:

5. plads:        Vognmand Finn Petry,              Gitte & Finn Petry Pedersen                       47 point

4. plads:         JKE 2                                      Thomas Mortensen & Henrik Andersen      47 point

3. plads:         Golf- & Ferie                           Andersen Jensen & Torsten G. Christensen 48 point

2. plads:         Trigon                                    Preben Jensen & Kim Rehnberg                 50 point

1. plads:         Tårs Autoteknik                      Rene & Hans Gravgaard                             57 point

Ved pointlighed er det laveste handicap som afgør placeringen. Vandrepokalen blev overrakt til dagens vindere, og mon ikke Tårs Autoteknik v/Henrik Thomsen kan huse den et år mere, så må vi håbe andre kan yde bedre modstand næste år.

Dagen sluttede med en tak til alle de frivillige køkkenhjælpere, og et på gensyn næste år søndag den 01. september, efterfulgt af et trefoldigt leve fos Sindal Golf Klub og alle sponsorerne.