Sindal Golf Klub har haft besøg af klubbens sponsorer

Søndag den 11. september havde Sindal Golf Klub inviteret alle klubbens sponsorer til den årlige sponsormatch. 64 golfglade og forventningsfulde sponsorer havde tilmeldt sig dagens arrangement, og de blev ikke skuffet, da matchen blev afviklet i et fantastisk flot vejr, og på en bane der stod virkelig skarpt, så grundlaget for en god golfoplevelse var på plads. Dagen blev indledt med en dejlig morgenbuffet anrettet af nogle af klubbens frivillige hjælpere, hvorefter klubbens formand Niels Peter Konnerup bød velkommen, og fortalte lidt om klubbens virke og aktiviteter og samtidig udtrykte stor taknemlig over for sponsorernes velvillige Indstilling over for klubben. Herefter orienterede formanden for sponsorudvalget Torsten G. Christensen om turneringsformen og øvrige praktiske forhold for dagens match.

Matchen startede kl. 09.30 og kl. 14.00 var alle hold inde, så efter en kold forfriskning på terrassen, blev alle budt indenfor til en rigtig lækker 3-retters buffet sponsoreret af Martin Kok, Sindal. Mens desserten blev nydt var der præmieoverrækkelse. Der var præmie for nærmest hullet på alle par 3 huller, og disse præmier blev vundet af Lars Rishøj, Henrik Storch, Casper Svendsen og Torsten G. Christensen. Der var ligeledes præmier til de 5 bedste hold, og der var meget flotte scores, da der var tale om ”best ball” hvilket vil sige, at holdets bedste score på hvert hul er tællende, og det gav følgende vindere:

5. plads:         Nordjyske Bank 2, Lotte & Ole Hørsel                                                       46 point

4 plads:          CO Møller, Leon H. Kristiansen og Mikael Gregersen                                 46 point

3 plads:          H.K. Montage Aps., Keld August Christensen og Lasse Jensen                    46 point

2 plads:          Wiehl Malerservice, Per Falk og Allan Lund Nielsen                                  47 point

1 plads:          Tårs Autoteknik, Rene Graugaard og Jakob Thomsen                                54 point

Ved pointlighed er det laveste handicap som afgør placeringen. Vandrepokalen blev overrakt til Tårs Autotekniks repræsentanter, og mon ikke den kan finde en plads på Henrik Thomsens kontor i Tårs, indtil næste år.

Dagen sluttede med en tak til de frivillige køkkenhjælpere og et på gensyn næste år søndag den 03. september, efterfulgt af et trefoldigt leve for Sindal Golf Klub samt klubbens sponsorer.