Spar Nord Medhjælpermatch i Sindal Golf Klub

Lørdag den 24. juni afholdte Sindal Golf Klub match for de mange frivillige der er i klubben – Sindal Golf Klub har små 100 frivillige som hjælper til med alt lige fra at tømme skraldespande, servicere vores gæster med mad/servering, klipning af arealer med meget meget mere – og det sætter bestyrelsen stor pris på – det kan faktisk ikke siges med ord hvor meget den hjælp betyder.

49 ud af de mange frivillige var mødt op til en god dag i golfklubben med først 18 hullers golf og dernæst en god omgang hygge på terrassen inden der blev budt på mad.

Dagen begyndte med at formand Niels P. Konnerup bød velkommen og takkede de mange frivillige for uvurderlige indsats i klubben – efterfølgende blev der skålet i et lille glas og råbt hurra for de frivillige og golfklubben efterfulgt af det efterhånden meget berømte SGK.

Herefter stod den på 18 hullers golf på vores smukke bane – som selv om der har været tørke ser meget smuk og grøn ud.

Der blev lavet rigtig gode scores – men det var nok fordi solen skinnede fra en skyfri himmel – sikkert for at hylde de mange frivillige vi har i Sindal Golf Klub.

Efter runden blev der hygget på terrassen med en fadøl inden der blev til bords til en omgang glaseret skinke med flødekartofler og salat – alt i alt en god dag for klubben – men så sandelig også for de mange frivillige – og uden dem kunne Sindal Golf Klub ikke levere den bane vi har eller den service vi yder – derfor skal der lyde et kæmpe stort tak til alle de frivillige som yder en indsats i klubben.

Resultatet af dagens match blev:
A-rækken

1. Kent Bjerg Budolfsen 38 point
  2. Kim Rehnberg 36 point
  3. Mogens Ellegård Petersen 35 point
  4. Otto Nielsen 33 point

B-rækken

1. Bent Thomsen 43 point
  2. Jonna Barkholt 42 point
  3. Mogens Møller 40 point
  4. Lisbet Kveiborg 39 point

C-rækken

1. Grethe Rømer 40 point
  2. Tom Samson 39 point
  3. Poul Laursen 38 point
  4. Agnete Jensen 36 point (bedre handicap)

D-Rækken

1. Ole L. Nielsen 44 point
  2. Marie Rotbøl 41 point
  3. Hans Nikkelsen 40 point (bedre handicap)
  4. Sus Rokkjær 40 point (bedre handicap)

Nærmest flaget i de 4 rækker blev vundet af:

Hul 2: Anne Marie Ovesen, 7,3 meter
Hul 8: Jørgen Barkholt, 4,14 meter
Hul 11: Birgitte Bruun, 2,92 meter
Hul 16: Kristian Kveiborg, 1,66 meter

Efter præmieoverrækkelsen takkede næstformand Otto Sort og baneudvalgsformand Torsten G. Christensen de mange frivillige for deres indsats i klubben – og det blev efterfulgt af et trefoldigt leve for Sindal Golf Klub efterfulgt af SGK.
Herefter valgte Poul Laursen at takke bestyrelsen i Sindal Golf Klub for deres store indsats og tak for matchen – det blev efterfulgt af klapsalver fra de mange frivillige.

Sindal Golf Klub er taknemmelig for at vi har så mange frivillige og vi takker mange gange for jeres indsats – uden jer kunne klubben ikke eksistere med det niveau vi har – så tusind tak til alle som yder en frivillig indsats i klubben.