Sparekassen Danmark turnering i Sindal Golf Klub

Sindal Golf Klub afviklede lørdag den 20. maj 2023 klubmatch med Sparekassen Danmark som sponsor. Matchen blev afviklet i konkurrence med Kristi Himmelfart og Sindal Marked, men selv under disse omstændigheder deltog 78 forventningsfulde medlemmer, og de blev ikke skuffet, da vejret viste sig fra den gode side med rigtig godt golfvejr, næsten ingen vind og flotte forårstemperaturer.

Matchen blev afviklet i 4 lige store rækker, og der var præmier til de fem bedste i hver række. De gunstige vejrforhold udmøntede sig også i at banerekorden blev tangeret, med blot 67 slag, 4 under banens par hvilket gav i alt 40 points til Otto Sort, som med dette flotte resultat naturligvis vandt A-rækken. Men i de andre øvrige rækker  var der også meget flotte scorer, således blev B-rækken vundet af Kim Rehnberg med 41 point, C-rækken havde Viggo Kristensen som vinder med 42 point, og endelig blev D-rækken vundet af Poul Brøndum med 45 point.

Dagen afsluttedes med en tak til turneringens sponsor for flotte præmier, efterfulgt at et trefoldigt hurra og længe leve for Sindal Golf Klub, og med håbet om et lige så flot deltagerantal til næste match som efter planen afholdes lørdag den 10. juni hvor Golfshoppen er sponsor.

3 af klubbens unge medlemmer deltog i matchen og putter på hul 1.