Sponsorernes dag i Sindal Golf Klub

Søndag den 06. september havde Sindal Golf Klub inviteret alle klubbens sponsorer til den årlige sponsormatch. Matchen måtte dog afvikles under lidt andre betingelser end normalt, da der pga. COVID 19 kun må være 47 personer i klublokalet, når arrangementet indebærer spisning. Sidste år var der tilmeldt 21 hold med i alt 84 spillere. Dette måtte denne gang reduceres til 22 hold af 2 spillere så der kun deltog 44 personer. Desværre måtte enkelte sponsorer skuffes, da der hurtigt var fuldtegnet. Det blev dog til en rigtig god dag, som startede med kaffe og rundstykker samt velkomsttale af klubbens formand Niels Peter Konnerup, som takkede sponsorerne for deres bidrag, som er vigtig for at klubben er i stand til en fortsat udvikling  og drift af banen.

Matchen blev tilsmilet af godt vejr, ingen regn, lidt sol, nogen blæst og godt humør, med pæne scorer til følge. Vandrepokalen blev vundet med en holdscore på 72 points af Sindal Golfshop’s team som bestod af Peter Harding Jensen og Anders Molin Nielsen. På de følgende pladser kom vognmand Finn Petry, Uggerhøj Biler, HK Montage og Carlsberg. Flotte præmier var der også til alle, som kom nærmest hullet på alle par 3 huller, hvor præmierne var sponseret af Sindal Golfshop.  Inden præmieoverrækkelsen blev der serveret en lækker buffet leveret af Café Fisk, med tilhørende drikkevarer sponsoreret af Carlsberg. Dagen blev afsluttet med en tak til alle de frivillige, som dagen igennem havde sørget for god forplejning, efterfulgt af et længe leve for Sindal Golf Klub og dens sponsorer.

De fem vindere blev:

1. Golfshoppen 72 point
  2. Petry transport 66 point
  3. Uggerhøj 64 point
  4. HK Montage 64 point
  5. Carlsberg 63 point

Nærmest hullet på alle par-3 huller blev:

Hul 2: Brian Rishøj, 5,23 meter
Hul 8: Anders Molin 7,10 meter