Sponsormatch i Sindal Golf Klub

På en dag med solskinsvejr fra en næsten skyfri himmel afholdt Sindal Golf Klub sponsormatch

Søndag den 8. september var der sponsormatch i Sindal Golf Klub – 21 hold og 84 spillere var mødt op til en hyggelig dag på Sindal Golf Klubs smukke bane – beliggende i smuk kuperet natur (nogen spillere mener sikkert at der er mange bakker) – men der er en grund til, at Sindal Golf Klub faktisk betegnes som en af Danmarks sværeste baner.

Dagen begyndte med samling af de 21 hold til morgenmad kl. 8.30 – og kl. 9.30 var der gunstart.

Solen skinnede fra en næsten skyfri himmel og der var perfekt vejr til en runde golf – næsten ingen vind og sol – det kan ikke være bedre vejr til at nyde både den smukke natur omkring golfbanen og det skønne golfspil.

Efter runden var Sindal Golf Klub klar med mad til alle de deltagende hold – maden var sponseret af Cafe Fisk og den faldt i god jord – efter maden var der præmieoverrækkelse – først til længste drive på hul 12 – dernæst nærmest flaget og sidst selve turneringen.

Vinderne af året sponsormatch

1. Trigon 118 point
  2. Carlsberg 115 point
  3. Jysk Pension 114 point
  4. Podi 114 point
  5. Finn Petry 114 point

Jysk Pension får 3. pladsen på grund af bedre handicap.

Dagen blev afsluttet med et hurraråb for Sindal Golf Klub og dens sponsorer samt det verdensberømte SGK.