Sponsormatch

Søndag den 9. september afholdt Sindal Golf Klub årets turnering for klubbens sponsorer. 20 firmaer havde takket ja til at deltage, og klokken 8.30 satte 80 spillere sig til bordet til en lækker morgenbuffet anrettet af 2 af klubbens frivillige. Formanden takkede sponsorerne for deres støtte til klubben, og ønskede alle en god turnering.

Vejret var lidt fugtigt, da spillerne begav sig ud på banen til en 18-hullers stablefordturnering. Heldigvis klarede vejret op, så det var kun på de første huller paraplyerne var i brug.
Efter runden havde 3 af klubbens frivillige gjort klar til en rigtig lækker 3-retters buffet sponseret af Lendum Kro/Cafe Fisk. Mens resultaterne blev gjort op, forsynede spillerne sig ved buffeten, og snakken gik livligt. Alle var naturligvis spændte på, hvem der tog sig af præmierne for nærmest hullet på alle fire par-3 huller samt længste drive på et par-4 hul.

Det mest spændende var naturligvis, hvilket hold/firma, der havde klaret sig bedst og kunne løfte pokalen.

Der var præmie til de tre bedste hold, men 1. pladsen gik til Vognmand Finn Petri Pedersen, der nu får sit navn på vandrepokalen. Klubben ønsker tillykke med sejren.

Dagen sluttede med et trefoldigt leve for sponsorerne og Sindal Golf Klub.