Standerhejsning og åbningsturnering i Sindal Golf Klub

Lørdag den 6. april var der standerhejsning og åbningsturnering præsenteret af Nordjyske Bank i Sindal Golf Klub.

Efter de seneste dages regn og sne var det med en hvis skepsis at turneringsledelsen skulle byde velkommen til 92 spillere – men heldigvis viste vejret sig fra sin gode side så turneringen blev afholdt i tørvejr – dog lidt køligt.

Dagen begyndte med standerhejsning og de 92 spillere blev budt velkommen af formand Niels Peter Konnerup som fortalte lidt om alt det der var sket i efteråret – blandt andet åbningen af det nye hus med omklædningsfaciliteter og golfshop samt takke de mange frivillige i klubben som ligger et kæmpe arbejde i at vi kan have sådan en fin og skøn golfbane og klub – derudovar takkede han klubbens sponsorer.

Efter standerhejsningen blev de 92 deltagere sendt ud på dagens turnering og man må sige til det er først på sæsnonen så bød dagen på virkelig flotte scores.

Vinderne i de 4 rækker blev:

A-rækken:

1. Kenneth Jensen 39 point
  2. Anders Molin Nielsen 38 point (bedre handicap)
  3. Lars Haugaard Andersen 38 point
  4. Casper Svendsen 33 point (bedre handicap)

B-rækken:

1. Linea Kolbe Thomsen 38 point
  2. Søren Kirk 37 point
  3. Kim Rehnberg 36 point
  4. Michael Rømer (bedre handicap)

C-rækken:

1. Søren Bjerg 37 point
  2. Mogens Barkholt 36 point
  3. Viggo Kristensen 35 point
  4. Per Falk 33 point (bedre handicap)

D-rækken:

1. Preben Jensen 39 point
  2. Roall Bendix 36 point
  3. Finn Petry Pedersen 33 point (bedre handicap)
  4. Ulrik Johst

Nærmest flaget blev vundet af:
Hul 2: Ulla Kirk 4,36 meter
Hul 8: Anders Molin Nielsen 3,48 meter
Hul 11: Otto Nielsen 3,30 meter
Hul 16: Mogens Barkholt 5,90 meter

Turneringsledelsen takker de mange tilmeldte og håbede på en god sæson.

Dagen blev som altid afsluttet med et 3-foldigt hurra for Sindal Golf Klub og turneringens sponsor Nordjyske Bank efterfulgt af det berømte SGK.