Standerhejsning og Åbningsturnering

Lørdag den 27. marts var der standerhejsning i Sindal Golf Klub og åbningsturnering sponseret af Nordjyske Bank.

Kl. 8.30 afholdte formand Niels P. Konnerup virtuel standerhejsning – livestreamet på facebook – hvor han fortalte lidt om situationen i klubben samt at vi stadig er under Covid 19 restriktioner – heldigvis ser det ud til at det lysner forud.

Vores klubflag, Dannebrog og Nordjyske Banks flag gik til tops efterfølgende.

Kl. 9.00 var der løbende start for de 95 deltagere – vejret viste sig ikke fra sin bedste side – det var hundekoldt og vi fik både regn, slud og sne henover dagen – men alle deltagere havde en god dag på golfbanen, som står utrolig flot til årstiden – på trods af det kolde vejr.

A-rækken slog ud fra hul 10 og B-rækken fra hul 1 – så vi kunne få turneringen afviklet på fornuftig tid og med tanke på Covid 19 – så overholdt vi samtidig alle restriktioner.

Kl. 10 var det C- og D-rækken der slog ud og det foregik på samme måde.

A- og B-rækken kom ind kl. ca. 13.30 – så blev der holdt præmieoverrækkelse – og selv om vejret var koldt – så var der alligevel pæne scores.

Vinder i A-rækken

1. Casper Svendsen – 36 point
  2. Niels Ole Jensen – 33 point
  3. John Christensen – 32 point

Nærmest hullet på hul 8 blev Thomas Rædkjær med 3,39 meter

Vinder i B-rækken

1. Viggo Kristensen – 35 point (Bedst på sidste 9 – da de begge spiller i samme handicap)
  2. Henrik Holm Andersen – 35 point
  3. Ulla Jensen – 32 point

Nærmest hullet på hul 16 blev Helle Andersen med 4,80 meter

Vi afsluttede den første præmieoverrækkelse med et leve for klubben og Nordjyske Bank efterfulgt af det verdenskendte SGK.

Herefter blev de to rækker sendt hjem, så vi kunne holde præmieoverrækkelse for C og D-rækken – uden at komme i problemer med diverse Covid19 restriktioner.

Vinder i C-rækken

1. Jonna Barkholt – 37 point (laveste handicap)
  2. Finn Pedersen – 37 point
  3. Kim Rehnberg – 36 point
  4. Kurt Pedersen – 34 point

Ingen var nærmest flaget på hul 11.

Vinder i D-rækken

1. Markus Schou Hylle – 68 point
  2. Søren Vittrup Nielsen – 63 point
  3. Casper Helmuth Nielsen – 48 point
  4. Allan Dalmark Jensen – 36 point (laveste handicap)
  5. Mona Kraglund – 36 point

Nærmest hullet på hul 2: Lone Søndergaard med 3,3 meter

Efter præmieoverrækkelse afsluttedes igen med et trefoldigt leve for Sindal Golf Klub og vores sponsor Nordjyske Bank – efterfulgt endnu en gang af SGK.

Herefter var dagen omme og alle spillere kunne komme hjem i varmen – og igen på trods af det dårlige vejr – utroligt flotte scores over alle rækker – stort tillykke til vinderne – stort tak til Nordjyske Bank og Ulla Magersholt.