Superland turnering i Sindal Golf Klub

Søndag den 17. september afholdt Sindal Golf Klub en klubturnering med 87 deltagere. På vej til banen kunne den flotteste solopgang nydes, men efterhånden blev solen dækket af skyer, men det holdt tørvejr og kun en smule vind kunne genere spillerne. Disse kvitterede med flotte scores, så der var kamp om de fine præmier, der var sponseret af SUPERLAND i Sindal. Turneringen blev afviklet i 4 rækker efter spillernes handicap. Som noget nyt i klubturneringerne kunne de enkelte hold selv indtaste deres scores på hvert hul, så efter 5 timer var vinderne fundet og præmierne delt ud, en meget hurtig afvikling af turneringen.

Der var præmie for nærmest flaget på de 4 par-3 huller, og vinderne af disse præmier var:

Hul 2:            Jesper S. Jensen

Hul 8:            Tommy Jensen

Hul 11:          Jesper Stokholm Larsen

Hul 16:          Martin Mango Søndergaard

Vinderne i turneringen var i nævnte rækkefølge:

A-rækken: Martin Mango Søndergaard, Kim Rehnberg og Rene Pedersen

B-rækken: Tina Skindbjerg Jensen, Poul Erik Gudiksen og Max Roug

C-rækken: Jan Olesen, Preben Larsen og Lone Søndergaard

D-rækken: Heidi Svaneborg, Jesper Stokholm Larsen og Alfred Christensen

Dagen sluttede med de sædvanlige hurra-råb og et leve for klubben og turneringens sponsor.