Superland turnering i Sindal Golf Klub

Lørdag den 21. maj var der mødt små 70 deltagere op til Superlands turnering i Sindal Golf Klub – vejret havde besluttet at lige netop denne dag – efter en uge med flot solskin at der skulle regne fra morgenstunden.

Heldigvis var det ikke tung regn og alle deltagerne tog det med godt humør – og som dagen skred frem kom solen også frem og skinnede på de mange deltagere.

Vejret havde åbenbart ingen indvirkning på spillet da der var virkelig flotte scores i de 4 rækker og da alle var kommet ind – og scores var indtastet var det tid til præmieoverrækkelse de 3 vinder i hver række plus nærmest flaget.

Vinderne blev:
A-rækken:
1. John Christensen 41 point
2. Henrik Thomsen 39 point
3. Brian Brasholt 36 point (bedre handicap )

B-rækken:
1. Søren Ditlevsen 40 point (bedre handicap)
2. Jesper Kammer 40 point
3. Lene Gudiksen

C-rækken:
1. Flemming Arentoft 40 point
2. Viggo Kristensen 37 point
3. Henrik Berg 36 point

D-rækken:
1. Ole L. Nielsen 41 point
2. Kasper Jensen 37 point
3. Balder Nielsen 34 point

Nærmest flaget:
Hul 2: Pernille Berg 6,7 meter
Hul 8: Lene Gudiksen 5,19 meter
Hul 11: Grethe Rømer 8 meter
Hul 16: Kasper Hansen 2,33 meter

Dagen sluttede som altid med et tre-foldigt leve for Sindal Golf Klub og Superland efterfulgt af det verdensberømte SGK.