Til alle rejseinteresserede golfspillere i Sindal Golf Klub

Så er klar med efterårets golfrejse sydpå. Turen går endnu engang til Malaga, hvor vi har valgt Gardenia Park Hotel, hvor vi også var i 2017. Vi rejser fra Aalborg fredag den 18. oktober og er hjemme igen efterfølgende fredag. Turen koster kr. 7.598,00 pr person i dobbeltværelse og er med all inklusive – enkeltværelse vil være med et tillæg på kr. 400,00, men da der er et begrænset antal til rådighed, kan bekræftelse først gives ved tilmelding. Opmærksomheden henledes på at flyselskabet tillader 2 kufferter a 20 kg hver (husk i selv skal bære dem) + 10 kg håndbagage samt 1 golfbag som kun må veje 15 kg

Turen indeholder 4 runder golf på 3 forskellige baner. Vi skal spille Mijas banerne 3 gange, og her vil transporten forgå med taxi, som er for egen regning. Udgiften kan holdes under EUR 15 pr dag hvis vi kører holdvis til/fra banerne. Det sidste bane der skal spilles er Lauro Golf, og her vil transporten forgå med bus da det er en lidt længere tur. Vi har allerede fået bekræftet starttider, og banerne skal spilles efter nedenstående program:

Lørdag           den 19.10. Olivos                  1. start           10.00

Søndag           den 20.10. Lagos                                        09.50

Tirsdag           den 22.10. Lauro Golf                                 10.42

Onsdag          den 23.10. Olivos                                       09.30

Dette program medfører at der er ”golffri” mandag og torsdag. Hvis der er interesse for en ekstra runde golf vil vi forsøge at arrangere noget om torsdagen.

Der skal betales særskilt for trolleys og buggy, hvis det måtte ønskes.

Vi har 36 pladser til rådighed, og da der er udvist stor forhåndsinteresse, må vi opfordre til hurtig tilmelding, da det vil være efter først til mølleprincippet.

Tilmelding skal ske på mail til: [email protected], og vi behøver følgende oplysninger:

Navn iht. pas, adresse, mail, telefon, medlemsnummer og handicap. Hvis buggy ønskes bedes dette også meddelt.

Vi ser frem til at høre fra jer, og glæder os meget til turen.

Rejsearrangørerne

Kristian & Torsten