To turneringer i Sindal Golf Klub

Der har været afholdt 2 turneringer i Sindal Golf Klub de seneste to måneder.

EC Møbler turnering

14. oktober blev der afholdt EC Møbler turnering i Sindal Golf Klub. Der var 76 deltagere til start som fik en god dag på golfbanen – selvom det regnede.

Vinderne i de forskellige rækker blev:

A-rækken:

1. Otto Sort 34 point
  2. Kasper V. Hansen 33 point
  3. Lars Haugaard Andersen 32 point (laveste HCP)

B-rækken

1. Jan Østergård Nielsen 33 point
  2. Kim Rehnberg 32 point (laveste HCP)
  3. Ole David Jensen 32 point

C-rækken

1. Jørgen Barkholt 37 point (laveste HCP)
  2. Tom Samson 37 point
  3. Jesper Schaltz 36 point

D-rækken

1. Marianne Vinde 32 point (laveste HCP)
  2. Peter Sørensen 32 point
  3. Rene Jensen 31 point

Efter matchen blev der som altid råbt hurra for klubben og EC Møbler efterfulgt af SGK – stort tillykke til vinderne.

Afslutningsturnering sponseret af Carlsberg

Den 4. november var der så afslutningsturnering i Sindal Golf Klub – vejret viste sig fra den gode side med tørvejr hele dagen så de 57 deltagere hyggede sig på banen.

Dagen begyndte med en lille en til halsen kl. 11 – inden deltagerne slog ud på deres respektive huller og begyndte dagens turnering.

Da alle var kommet ind og scores var klargjort var der spisning i klubhuset – leveret af Superland i Sindal bestående af sild, grønlangkål og ris ala mande – alle roste den gode mad.

Før spisning blev der uddelt nærmest hullet – da den kunne deles og her blev vinderne:

Hul 2: Tobias Mango
Hul 8: Ingen
Hul 11: Ole Jensen 8,90 m
Hul 16: Linea Thomsen 9,30 m

Silden blev serveret og grønlanglkålene kom på borden sammen med medister og skinke – og efter forret og hovedret var det tid til præmieoverrækkelse inden ris ala manden.

Vinderne i de 3 rækker blev:

A-rækken:

1. Henrik Thomsen 36 point (Laveste HCP)
  2. Ole Jensen 36 point
  3. Martin Mango Søndergaard 35 point

B-rækken:

1. Lisbet Kveiborg 40 point
  2. Linea Kolbe Thomsen 35 point
  3. Freja R. Poulsen 33 point

C-rækken:

1. Alexander Svaneborg 40 point
  2. Tobias Mango Søndergaard 39 point
  3. Allan Dalmark Jensen 37 point

Gode scores til årstiden – men banen står også virkelig flot til vi er i starten af november.

Efter præmieoverrækkelse og dessert blev der råbt hurra for Sindal Golf Klub og turneringens sponsor Carlsberg efterfulgt af SGK – herefter var der hygge i klubhuset.

Stort tillykke til vinderne og tak til Carlsberg som sponserede og tak til Superland for maden.