Under Par Challenge i Sindal Golf Klub

Søndag den 3. juli var der samlet 56 deltagere og 28 hold til den store Under Par Challenge arrangeret af Golfhæftet i Sindal Golf Klub – det var lidt færre end vi havde håbet – men stadig et flot fremmøde – men alle deltagere mødte op som altid med et smil på læben klar til turneringen.

Turneringsledelsen havde lovet tørvejr under hele turneringen og det holdt næsten – men vejrguderne åbnede for regnen, da et par af holdene manglede 2 huller – så de måtte krybe i ly for uvejret – som bød på masser af regn og torden.

Heldigvis kom alle ind – og blev serviceret med friskgrillet koteletter, pølser, grøn salat og kartoffelsalat.

Da alle havde spist – gik vi over til præmieoverrækkelsen – der var nærmest flaget på alle par 3 huller og præmier til de ni bedste – vinderne går videre til den store finale i Tyskland.

Vinderne blev:

1. Leon Kristiansen og Celine Christiansen 46 point
  2. Sanne Løhde og Allan Jensen 45 point (Bedre handicap)
  3. Thora og Anders Jensen 45 point
  4. Jens og Malene Nielsen 44 point
  5. Hans Henning Jakobsen og Otto Nielsen 43 point (Bedre handicap)
  6. Jesper Vinde og Tommy Jensen 43 point (Bedre handicap)
  7. Mads Tarp og Verner Hansen 43 point
  8. John og Bente Andersen 42 point (Bedre handicap)
  9. Poul Erik og Lene Gudiksen 42 point

Nærmest flagets vinderne blev:
Hul 2: Mads Tarp 3,46 meter
Hul 8: Anders Jensen 4,53 meter
Hul 11: Lene Gudiksen 1,12 meter
Hul 16: Mathias Larsen 4,36 meter

Stort tillykke til alle vinderne.

Dagen sluttede af med et leve for Sindal Golf Klub, Golfhæftet og alle vinderne samt det efterhånden verdenskendte SGK.